| | Infos und erster Trailer zu GRID Autosport | Autor: .ram | 22. April 2014, 11:12 |
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Codemasters hat nun erste Infos zum dritten GRID Rennspiel herausgerückt.
- Stärkerer Fokus auf Simulation beim Handling
- Cockpit Ansicht und Dashboard Ansicht sind vorhanden
- Fünf Verschiedene Disziplinen: Touring, Endurance, Open Wheel, Tuner und Street
- Fahrzeugklassen wie Touring Cars, GT, Single-Seaters, Muscle Cars, Drift, Supercars, Hypercars, Time Attack, Prototypes uvw.
- 22 Umgebungen mit 100 Kursvarianten
- Fantasiekurse und echte Locations ua. ockenheim, Sepang, San Francisco, Jarama und Yas Marina
- Rennfahrerkarriere bei der man die Leiter hochklettern muss, Sponsoren gewinnen darf usw.
- Teamfahren ist zurück - zweiter Fahrer, der euch helfen kann / dem man Kommandos geben darf
- Karrierestruktur offen, man kann auch bei einer Disziplin wie Touring Cars bleiben
- Multiplayermodus mit Race.net und Clubs, wöchentlichen Herausforderungen usw.
Release: 27. Juni 2014
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#8 [Kommentar ausblenden] | |
lt. Codemasters technisch nicht gut genug für ein "echtes" Next-Gen Spiel. Wollen keinen simplen Port machen.
Zitat: | Next-gen GRID will come in time, we're not going to rush that and get a game that can only run at 720/30 or something similar, next gen has to look and feel like 'next gen' for us. |
Edit:
Zitat: | Our next-gen EGO engine is underway, and future titles will absolutely support PS4 and Xbox One. However, we don’t have thousands of developers across multiple development houses around the world, so there was no way we could take our existing engine and port it, in a year. If we had taken this approach, all we'd be doing is taking technology designed for the previous generation and porting it to next-generation consoles – it wouldn't be optimal, and it wouldn't be a 'proper' next-gen game, taking advantage of the features and the technology that next-generation consoles offer. In addition, we'd be doing this at the expense of building our actual next-generation technology, whilst our talented programmers were tied down with a port.
When we do make a next-generation game, we want it to be exactly that, not a ported current-gen game. |
http://www.videogamer.com/xbox360/grid_autosport/news/grid_autosport_interview_when_we_do_make_a_next-gen_game_it_wont_be_a_current-gen_port.html Kommentar zuletzt editiert von crysmopompas am 22.04.14 um 23:33 Uhr. |
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22.4.2014, 23:17 |
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